tisdag 23 juli 2013

Och spelet i Skåne då?

På Elisefarm slog jag säkert 4-5 bollar Out of bounds (finns det out på Elisefarm, undrar ni?!?) och hålade inte ens ut överallt. Fick ihop 29 poäng. Jag slog mycket fina slag också, men hade lite ont i mitt lilla finger fortfarande... Enda statistiken jag höll reda på var att jag träffade 3 fairways...

Lite hårdare tejpad gick jag några dagar senare PGA National Links på 77 slag (+5).
Jag hade 7 av 14 fairwayträffar.
12 av 18 greenträffar
1 av 6 up and downs
och 36 puttar
Mest nöjd med att jag inte hade några "Others" utan bara par, bogeys och birdies (2 st). Borde dock puttat lite bättre, men jag hade det lite besvärligt att läsa PGA Nationals greener.

77:an gav en liten sänkning och det var skönt. 2013 har tyvärr varit en säsong som innehållit mycket mindre golf än vad jag ville när jag tränade varje vecka november - februari.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar