onsdag 2 maj 2012

Västerled och King's

Spelade Kungsängen king's course i söndags och Västerled på Österåker nu i eftermiddags. Två banor som straffar en ganska hårt om man är klantig.

Man kan väl säga såhär om mitt spel: är det inte det ena så är det det andra. Drivern var bra på Kungsängen, men fungerade dåligt idag. Jag räddade 0 par från utanför green på King's course, men 3 stycken idag. På Västerled var både driver och putter stora svikare.

Järnspelet har varit dåligt rakt igenom med undantag för lite trevliga korta järn.

Det är tidigt på säsongen så det finns ingen logik.  Man ska inte analysera för mycket så här långt. Jag känner att jag har koll på läget. Snart ska scorerna neråt. Snittet hittills är 85.

Från idag tar jag med mig att jag vann matchen mot Niclas och att vädret var härligt! Tyvärr verkar tävlingspremiären på lördag bli i regn och två plusgrader. Grr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar